Шановні клієнти, купуючи обладнання та аксесуари в нашому магазині разом з пакетом необхідних докуменів Ви отримуєте гарантійний талон від власника - ФО-П Грозовський Борис Миколайович, ІПН 3185103338. Гарантійний талон дає право на безкоштовне гарантійне обслуговування товару протягом всього терміну дії гарантії. Всі товари обслуговуються тільки офіційними сервісними центрами виробників.
В гарантійному талоні обов'язково вказується:
1. модель;
2. серійний номер;
3. гарантійний термін;
4. дата продажу.
Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов'язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність згідно опису товару на сайті або інструкції.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
З приводу гарантійного обслуговування Вам необхідно звернутися до нас в фірмовий магазин, що розташований за адресою: м. Сторожинець, вул. Федьковича, 1, офіс 25 або надіслати обладнання зручним для Вас способом, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером.
Зверніть увагу: Доставка товару здійснюється за рахунок Покупця.
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування необхідно надати наступні документи:
• видаткову накладну;
• правильно заповнений гарантійний талон;
• оригінал квитанції (чека), що містить дату покупки.
Вам може бути відмовлено у безкоштовному гарантійному ремонті якщо:
• пошкоджені гарантійні пломби (для опломбованих пристроїв);
• серійний номер, який знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
• є будь-які пошкодження, що виникли в результаті необережного поводження з технікою;
• виріб використовувався не за призначенням;
• було несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
• в програмне забезпечення пристрою вносилися зміни;
• неправильно заповнений гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
• якщо ресурс товару вичерпано або товар відпрацював запрограмований термін експлуатації;
• пошкодження, які викликані неправильним підключенням до електромережі, а також аварійним зниженням або підвищенням напруги в електромережі;
• випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
• пошкодження від стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, які викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
• пошкодження, які викликані дефектами системи, де використовувався даний товар, або що виникли в результаті підключення товару до інших виробів, які не передбачені виробником.